Våre åpningstider er hverdager: 08.00 - 16.00.

Trenger du support på et av våre produkter se produktoversikten.

Da kan du:

  • opprette en supportsak rett mot riktig produkt ved å sende en e-post. Du vil bli varslet på e-post hver gang det er endringer eller spørsmål knyttet til saken.
  • opprette en bruker på vår supportdesk og følge saken(e) tett der.

-----

Samarbeid med KF og support av løsningen 

Kompetanse hos kunde 
Alle nye kunder får grunnleggende opplæring i løsningen. Opplæringen er en del av leveransen og gis til en eller flere superbrukere/administratorer. 

Etter grunnopplæringen anbefaler vi superbruker/administrator selv å holde seg faglig oppdatert på endringer og nye versjoner gjennom nyhetsbrev, brukerveiledning og eventuelle andre brukermøter. 

Kundens superbrukere/administrator har ansvar for førstelinje support i egen organisasjon.  Kunden er selv ansvarlig for kompetanseoverføring til annen superbruker/administrator dersom nåværende superbruker/administrator slutter eller går over i annen rolle. Det er også mulig å kjøpe opplæring av ny superbruker/administrator gjennom KF dersom kunden finner det mer hensiktsmessig.   

Support 
Vår supporttjeneste er et kostnadsfritt tilbud til kundes administrator/superbruker.  

Vi hjelper deg pr. telefon og e-post, via vårt servicesystem. Vår supporttjeneste er bemannet alle virkedager fra mandag til fredag, kl 08.00 - 16.00. Julaften og nyttårsaften holder vi stengt. 

Dette dekkes av din supportavtale: 

  • Problemer med innlogging i løsningen  
  • Feil i løsningen  
  • Svar på hvor du finner funksjoner i løsningen  
  • Veiledning ved oppdateringer som endrer løsningen.  

Dersom en henvendelse ikke er dekket av supportavtalen, informerer vi om dette og vil samtidig tilby å håndtere saken som et konsulentoppdrag. 

Konsulentjenester 
Vi tilbyr en rekke konsulenttjenester, som kan kjøpes på timesbasis til gjeldende timepris. Vi vil alltid oppgi et estimat for forventet timebruk før oppstart.  

Betalbare tjenester etter gjeldene prisliste/timepris:   

  • Opplæring av nye superbrukere/administratorer 
  • Detaljert forklaring på hvordan benytte det som defineres som grunnleggende funksjoner i de ulike systemene 
  • Kundetilpasninger/konfigurering av løsningen  
  • Veiledning og oppsett av integrasjoner  
  • Gjenoppretting av data som følge av brukerfeil  
  • Andre konsulenttjenester. 

Kurs 
Som administrator/superbruker er det forventet at du skal ha grunnleggende kunnskap om løsningen. Om du er ny administrator/superbruker og ønsker å få mest mulig ut av løsningen, anbefaler vi at du deltar på et av våre kurs. Kurset gir deg riktig kunnskap og du får nødvendige ferdigheter slik at du kan bruke løsningen på en smart og effektiv måte.   

Vi tilbyr kurs i ulike formater:  

  • Bedriftsinternt kurs fysisk eller digitalt  
  • Åpent kurs digitalt  
  • En-til-en kurs digitalt eller fysisk 

----- 

Har du et generelt spørsmål til oss, ta gjerne kontakt på e-post kundeservice@kf.no

Du kan også nå oss på telefon 24 13 28 50

 

<  Tilbake til support