IT-Chatbot
KF IT-Chatbot tar seg av de generelle spørsmålene og avlaster kommunens IT-sektor. Chatboten tar seg av spørsmål som brukernavn, passord, systemer og rutiner for kommunens IT-sektor.
Enkel og intuitiv for både administratorer og brukere
Basert på vanlige spørsmål til IT-sektorer i kommuner
Alt av innhold, lenker og knapper kan tilpasses
IT-Chatbot svarer på spørsmål om drift og tjenester
- er tilpasset vanlige spørsmål til IT-sektorer i kommuner og fylkeskommuner
- er intuitiv for både administratorer og brukere
- kan tilpasses kommunens behov
- er utstyrt med kunstig intelligens og moderne språkteknologi
- er åpen for implementering av API-er og avanserte funksjoner
- har kunstig intelligens og språkforståelse som blir bedre hver dag
- kan læres opp til å forstå nye spørsmål på få minutter
- gir full tilgang til analyseverktøy og statistikk
- er åpen for implementering av API-er og avanserte funksjoner – alt er dokumentert
- gjør kontaktinformasjon lettere tilgjengelig
- gir mulighet for å sette rett over til chat med menneske,
e-post eller telefon
Dette vil frigjøre tid hos de ansatte og effektivisere arbeidshverdagen.
KFs IT-Chatbot er utviklet av Kindly i samarbeid med KF.