KF Skjema

Support

Vår supporttjeneste er et kostnadsfritt tilbud til kundens administrator/superbruker. 

Vi hjelper deg via telefon, e-post, eller via vår kundeportal. Vår supporttjeneste er bemannet alle virkedager fra mandag til fredag, kl 08.00 - 16.00.

Dette dekkes av din supportavtale

  • Problemer med innlogging i løsningen
  • Feil i løsningen
  • Svar på hvor du finner funksjoner i løsningen
  • Designe skjema
  • Veiledning ved oppdatering som endrer løsningen

Dersom en henvendelse ikke er dekket av supportavtalen, informerer vi om dette og vil samtidig tilby å håndtere saken som et konsulentoppdrag.

Kundeportal

Du kan få support per e-post, men det kan være enklere å følge saken i vår supportdesk. Da kan du motta skjermbilder og filer i saksgangen. Om det er første gang du logger deg inn, trenger du bare opprette passord.


Opprette sak via e-post

Det er enkelt å opprette en sak for KF Skjema. Send en e-post til skjema@kf.no. Om det er første gang du sender oss e-post, oppretter vi en bruker for deg med din e-post. Du vil deretter enkelt kunne følge saken din.


Mann som klør seg  i hodet

Konsulenttjenester

Vi tilbyr en rekke konsulenttjenester, som kan kjøpes på timesbasis til gjeldende timepris. Vi vil alltid oppgi et estimat for forventet timebruk før oppstart.

  • Opplæring av nye superbrukere/administratorer
  • Detaljert forklaring på hvordan benytte det som defineres som grunnleggende funksjoner i de ulike systemene
  • Kundetilpasninger/konfigurering av løsningen
  • Veiledning og oppsett av integrasjoner
  • Gjenoppretting av data som følge av brukerfeil
  • Andre konsulenttjenester

Du kan også nå oss på 24 13 28 50