KF Infoserie

Support

Vår supporttjeneste er et kostnadsfritt tilbud til kundens administrator/superbruker. 

Vi hjelper deg via telefon, e-post, eller via vår kundeportal. Vår supporttjeneste er bemannet alle virkedager fra mandag til fredag, kl 08.00 - 16.00.

Dette dekkes av din supportavtale

  • Problemer med innlogging i løsningen
  • Feil i løsningen
  • Svar på hvor du finner funksjoner i løsningen
  • Veiledning ved oppdatering som endrer løsningen

Dersom en henvendelse ikke er dekket av supportavtalen, informerer vi om dette og vil samtidig tilby å håndtere saken som et konsulentoppdrag.

Kundeportal

Du kan få support per e-post, men det kan være enklere å følge saken i vår supportdesk. Da kan du motta skjermbilder og filer i saksgangen. Om det er første gang du logger deg inn, trenger du bare opprette passord.


Opprette sak via e-post

Det er enkelt å opprette en sak for KF Infoserie. Send en e-post til infoserie@kf.no. Om det er første gang du sender oss e-post, oppretter vi en bruker for deg med din e-post. Du vil deretter enkelt kunne følge saken din.


Se hvilke kurs vi tilbyr

Om du kjenner at det er tungt å komme i gang med løsningen - enten fordi det er lenge siden du logget inn, eller fordi du er helt ny - så er det kanskje et kurs du trenger!

Vi har flere typer kurs for KF Infoserie.


support 11

Konsulenttjenester

Vi tilbyr en rekke konsulenttjenester, som kan kjøpes på timesbasis til gjeldende timepris. Vi vil alltid oppgi et estimat for forventet timebruk før oppstart.

  • Opplæring av nye superbrukere/administratorer
  • Detaljert forklaring på hvordan benytte det som defineres som grunnleggende funksjoner i de ulike systemene
  • Kundetilpasninger/konfigurering av løsningen
  • Veiledning og oppsett av integrasjoner
  • Gjenoppretting av data som følge av brukerfeil
  • Andre konsulenttjenester

Du kan også nå oss på 24 13 28 50