Bedrekommune
Support
Vår supporttjeneste er et kostnadsfritt tilbud til kundens administrator/superbruker.
Vi hjelper deg via telefon, e-post, eller via vår kundeportal. Vår supporttjeneste er bemannet alle virkedager fra mandag til fredag, kl 08.00 - 16.00.
Dette dekkes av din supportavtale
- Problemer med innlogging i løsningen
- Feil i løsningen
- Svar på hvor du finner funksjoner i løsningen
- Veiledning ved oppdatering som endrer løsningen
Dersom en henvendelse ikke er dekket av supportavtalen, informerer vi om dette og vil samtidig tilby å håndtere saken som et konsulentoppdrag.
Tips
Det kan være både raskere og enklere for deg å lese vår tekniske brukerveiledning. Denne finner du under hjelp og støtte når du har logget deg på løsningen.
Kundeportal
Du kan få support per e-post, men det kan være enklere å følge saken i vår supportdesk. Da kan du motta skjermbilder og filer i saksgangen. Om det er første gang du logger deg inn, trenger du bare opprette passord.
Opprette sak via e-post
Det er enkelt å opprette en sak for Bedrekommune. Send en e-post til bedrekommune@kf.no. Om det er første gang du sender oss e-post, oppretter vi en bruker for deg med din e-post. Du vil deretter enkelt kunne følge saken din.
Se hvilke kurs vi tilbyr
Om du kjenner at det er tungt å komme i gang med løsningen - enten fordi det er lenge siden du logget inn, eller fordi du er helt ny - så er det kanskje et kurs du trenger! Vi har flere typer kurs for Bedrekommune.
Konsulenttjenester
Vi tilbyr en rekke konsulenttjenester som kan kjøpes på timesbasis til gjeldende timepris. Vi vil alltid oppgi et estimat for forventet timebruk før oppstart.
- Opplæring av nye superbrukere/administratorer
- Detaljert forklaring på hvordan benytte det som defineres som grunnleggende funksjoner i de ulike systemene
- Kundetilpasninger/konfigurering av løsningen
- Veiledning og oppsett av integrasjoner
- Gjenoppretting av data som følge av brukerfeil
- Andre konsulenttjenester