KF-logo
  • Produkter (current)
    • HR og personal

    • /hr-og-personal/
    • KF Personal
    • KF Lokal personalhåndbok
    • 10-FAKTOR
    • HR-Chatbot
    • Juss og veiledning

    • /juss-og-veiledning/
    • KF Barnehage
    • KF Helse og omsorg
    • KF HMS
    • KF Kommunal forvaltning
    • KF Skole
    • KF Barnevern
    • KF Plan og eiendom
    • KF Økonomi
    • Kvalitet og internkontroll

    • /kvalitet2/
    • KF Delegeringsreglement
    • IT-Chatbot
    • KF Digitale håndbøker
    • Malverktøy
    • KF HMS-Håndbok
    • Innbyggerdialog

    • /innbyggerdialog/
    • Innbygger-Chatbot
    • Nasjonal tjenestekatalog
    • KF Skjema
    • Faglitteratur

    • /faglitteratur/
    • Ledelse
    • Juss
    • Personal
    • Barnehage
    • Skole
    • Barnevern
    • Helse
    • Øvrige utgivelser
    • Datainnsamling

    • /datainnsamling/
    • bedrekommune.no
    • Lokaldemokrati
    • Digitale læremidler

    • /laremidler/
    • Skolerom - Grunnleggende lesing
    • Skrible - Grunnleggende skriving
    • eMatte - Grunnleggende regning
    • Andre produkter og tjenester

    • /andre-produkter-og-tjenester/
    • Kommuneregister
    • Styrevervregister
    • Adressekjøp
    • Psykisk helsefremmende barnehager
    • Andre produkter og tjenester
  • Om oss
  • Kontakt
  • Den gode undervisningstimen

Den gode undervisningstimen

I tråd med hva som fungerer i praksis, presenterer forfatteren en rekke konkrete ideer, verktøy og oppskrifter på hvordan læreren kan strukturere den gode timen. Nedenfor foreligger verktøyene:

  1. Haien Den gode timen
  2. Den gode undervisning
  3. Kjennetegn på denne gode timen
  4. Kjennetegn for denne gode timen - utfylt
  5. Alle elever skal kunne samarbeide
  6. Alle elever skal kunne samarbeide - utfylt
  7. Vurdering av samarbeidskompetanse
  8. Vurdering av samarbeidskompetanse - utfylt
  9. Klassens spilleregler
  10. Klassens spilleregler - utfylt
  11. Tipsplakater
  12. Tipsplakater - utfylt
  13. Vurdering av eleven og klassens spilleregler
  14. Vurdering av eleven og klassens spilleregler - utfylt
  15. Vurdering av den gode undervisningstime
  16. Tydelige mål kriterier og individuelle mål
  17. Tydelige mål kriterier og individuelle mål - utfylt
  18. Tydelige mål og fagbegreper
  19. Tydelige mål og fagbegreper - utfylt
  20. Elevens begrepsskjema
  21. Elevens begrepsskjema - utfylt
  22. Trafikklys - farge
  23. Vi skal holde læringen i live
  24. Håndbarometer
  25. 16.3.2.1
  26. 16.3.2.1 - utfylt
  27. Analyse av egen praksis
Facebook LinkedIn Mail Kopier lenke
KF logo
  • Send e-post
  • 24 13 28 50
  • HR og personal
  • Juss og veiledning
  • Kvalitet og internkontroll
  • Innbyggerdialog
  • Faglitteratur
  • Datainnsamling
  • Digitale læremidler
  • Andre produkter og tjenester
  • Aktuelt
  • Om oss
  • Kontakt oss
  • Samfunn og miljø
  • Personvernerklæring
BESØKSADRESSE: Haakon VIIs gate 9, 0161 Oslo•ORG.NR: 910 976 222•POSTADRESSE: Postboks 1263 Vika, 0111 Oslo