Enkel og intuitiv for både administratorer og brukere

Basert på vanlige spørsmål til IT-sektorer i kommuner

Alt av innhold, lenker og knapper kan tilpasses

IT-Chatbot svarer på spørsmål om drift og tjenester

  • er tilpasset vanlige spørsmål til IT-sektorer i kommuner og fylkeskommuner
  • er intuitiv for både administratorer og brukere
  • kan tilpasses kommunens behov
  • er utstyrt med kunstig intelligens og moderne språkteknologi
  • er åpen for implementering av API-er og avanserte funksjoner
  • har kunstig intelligens og språkforståelse som blir bedre hver dag
  • kan læres opp til å forstå nye spørsmål på få minutter
  • gir full tilgang til analyseverktøy og statistikk
  • er åpen for implementering av API-er og avanserte funksjoner – alt er dokumentert
  • gjør kontaktinformasjon lettere tilgjengelig
  • gir mulighet for å sette rett over til chat med menneske,
    e-post eller telefon

Dette vil frigjøre tid hos de ansatte og effektivisere arbeidshverdagen.

KFs IT-Chatbot er utviklet av Kindly i samarbeid med KF.

Be om pristilbud eller presentasjon

Ta kontakt